De activiteitencommissie (AC) bestaat uit enthousiaste ouders die samen met de leerkrachten allerlei activiteiten organiseren voor de kinderen op ons kindcentrum.

De AC-leden vergaderen regelmatig om activiteiten te plannen en te evalueren. Bij de vergaderingen is altijd een leerkracht aanwezig die de nodige informatie en adviezen kan geven. Dit is een prettige manier om het team een handje te helpen en met eigen ogen te zien hoe de leerlingen genieten van alle leuke activiteiten die tijdens en buiten de lessen om worden georganiseerd.

Jaarlijks worden er vele activiteiten voor de kinderen georganiseerd, zoals:

  • Sinterklaas
  • Kerst
  • Pasen
  • Modderdag
  • Avondvierdaagse
  • Koningsdag
  • Afscheid groep 8

De Activiteitencommissie besteedt veel tijd en aandacht aan het organiseren van deze activiteiten. Ook wanneer u niet deelneemt aan de AC, worden uw ideeën en/of suggesties op prijs gesteld. U kunt contact opnemen via: administratieac@archipelprimair.nl

De activiteiten behoren niet tot het ‘gewone’ schoolprogramma en worden niet door het Ministerie betaald. Maar de activiteiten horen zeker bij ons onderwijs en de kinderen beleven er veel plezier aan! Wij vragen ouders een vrijwillige ouderbijdrage.